Fest igår.

Var ut på krogen med M igår.
Vi förfestade hemma hos en kompis och det var trevligt. Eller ja jag var lite förvirrad. Jag skulle springa ut men jag halkade och så låg jag på rygg på golvet, (nu har jag ett blåmärke på armbågen) sen tände jag en cigarett inne hos dom. (orsak oklart)

Sen på krogen var de väl trevligt, fast jag förstår inte vad alla 150cm långa indier gör där? Det kryllar av dem. De springen runt vid våra knän å försöker med nånting. Sexiga helikopterplattor har de på skallen också!

Men aja det var väl trevligt. Men jag hann med alla punkter på min "Drunklist" Det var ju mindre bra.
Jag skickade också några fyllesms. Men det är bara kul, det är så roligt att läsa dom idag :D

Idag ska jag käka smör. (dvs käka feta saker) Men oj! kolla det liggen en bulle med glasyr och socker på bredvid mig.. Måste äta den.. kan inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0