Beroende av frukt?

Jag tror jag är beroende av frukt.
kl är halv 2 och hittils så har jag idag ätit 2 äpplen och 2 kiwi
Fick nyss cravings efter ett till äpple så nu sitter jag och äter de också.

Jag har alltid undrat vart frukten i det här huset tar vägen, nu har jag nästan svaret.
Men nu tog jag det sista äpplet, vad ska hända resten av dagen? Tänk om far inte åker å handlar idag.
Då har vi ingen mer frukt hemma. Vad kommer hända när effekten av det här sista äpplet försvinner och jag börjar bli desperat efter ett nytt?
jag kommer kanske bli som monstret i Max reklamerna, han som snor hamburgare.
Jag kanske kommer sitta i buskarna och när jag ser någon gå förbi med ett äpple i handen så kastar jag mig över den tar äpplet och försvinner in i buskarna igen.

Ingen går säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0