Apu me love!

Jag älskar apu.. Så länge jag själv inte behöver ha det.
Men det är så skönt i skolan nu för många 3:or är ute på apu.

Det är skönt för då..

- slipper jag vara hatad i skolan
- slipper jag höra elaka kommentarer när jag går i korridoren
- behöver jag inte vara orolig för att få höra nått om hur ful/äcklig jag är
- Slipper jag vilja gå in på toa och gråta
- Kan jag gå klädd hur jag vill utan att folk ska tycka att jag är ful och skratta
- Slipper jag se deras fula face varje dag
- Och så slipper jag en till sak men de får inte ni veta vad ;)

Okej förlåt det näst sista jag skrev, om att de var fula, det var bara onödigt och elakt glöm de :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0