träning..

Nu ska ni får höra här.. jag har tagit mitt projekt komma i form till 2032 på allvar.


Med start idag, jag gav mig ut och sprang, började med en halv timmes promenad i rask takt. Sen sprang jag i en ca 25 minuter kanske, fast ja jag kände verkligen att det var länge sen jag tränade då det kändes tungt i benen.


Sen när jag kommit fram till mitt lilla favoritställe la jag mig på backen å gjorde lite styrka, nu ska ni veta att min favoritplats är ganska öde och just den här tiden på året brukar det inte vara folk där så jag la mig mitt i vägen, höjde volymen på mp3n och började göra sittups, och jag blundade visst för när jag öppnade ögonen stod det 2 personer alldeles bredvid mig, jag skrek till, och en av dom skrek till för att jag skrek, (som tur var det en mamma och en son, borde kanske inte lägga mig på öde platser, med mp3n i så jag inte hör något..)


Dom gick i alla fall förbi och jag fortsatte, efter gjort de i 15-20 minuter sprang jag idioten i några långa trappor 3 gånger, och jävlar vad det kändes i hjärtat, sen när jag knappt kunde andas längre gav jag upp joggade hemåt i ganska långsamt tempo.


Men nu sitter jag här ny duschad och nöjd med min joggingtur, ska snart dra mig till köket och käka något så mina framtida muskler kan börja bildas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0