Mor galen.

Idag när mamma kom hem från jobbet..
Jag sitter på mitt rum och hör att dörren öppnas, "hej" ropar jag.
Får inget svar utan hör hur min mor kommer springandes (ja tänk er det, min mor springer) hon nästan slänger sig in i mitt rum, Springer till fönstret och rycker ner allt som hänger där..

Jag sitter helt chockad. Så berättar hon att när hon kom in på vårarn väg såg hon våra grannar stå och kolla mot mitt fönster, så hon kollade vad de kollade på och såg det då hon började springa..

Hon menar att våra grannar kanske får fel uppfattning ifall de ser ett par handbojor och underkläder hänga i mitt fönstret.
(handbojorna sitter ju faktiskt på ett skärp med det syntes inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0