Jag är kåt.

Idag på jobbet efter den "trevliga" incidenten med kunden..
gick dagen segt och jag hade tråkigt.

Därför tog jag upp en penna som låg i närheten skrev det första jag kom på, på insidan av långfingret alltså på den sida som är emot pekfigret så ifall man håller ihop fingrarna så syns det inte. (detta gjorde jag för att inte nån skulle se)

Jag skrev ju det första jag kom på, vilket vart "jag är kåt"..(inte för att jag var det... de var ju bara den meningen som kom upp i skallen) Så varje gång jag kollade på min hand så stod det Jag är kåt.

Det tyckte jag var otroligt kul, jag hade en hemlig skrift i handen ingen visste om och det var så kul så det roade mig hela dagen. När ingen kollade särade jag på fingrarna, läste texten och fnissade tyst för mig själv. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0