Boyfeelings..

Var ut på krogen igår,
Innan det var vi på förfest hos en kille som fyllde 18 år. (som jag aldrig träffat förut)
Men vi tänkte ta med oss en present iaf, så efter jag jobbat igår sprang jag in på ica och köpte en chipspåse,
När jag kom hem satte jag presentsnöre runt den.

Så när vi kom till festen sträckte vi fram en chips påse med rosett på och sa grattis på 18års dagen.

Förfesten var trevlig
Krogen var trevlig
Efterfesten var trevlig..

Eller ja jag tyckte efterfesten var trevlig, Min vän var trött och ville hem..
Jag satt å frågade ut killarna där hur gamla de var första gången dom.. ja...
Och det slutade med att alla killarna var helt deprimerade för dom kom å tänka på de tjejer de gillade men som inte gillade dem tillbaks, så satt de och snackade hur dom kände och sånt, det vart helt känsosamt på efterfesten x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0