Utredningen fortsätter

Som ni kanske läst så upptäckte jag ett främmande föremål i badrummet i morse.

Jag startade en utredning och jag kom fram till vad det kan vara.
Jag tror det är Ariels pappas vapen.
Ni vet den lilla sjöjungfrun.
I filmerna så springer ju hennes pappa runt med ett vapen som ser ut så där.

Det jag tror har hänt:
När vi spolade i toan eller hällde vatten i badkaret så kanske vi råkade suga upp hennes pappa. Han vart väldigt förvirrad och när han hoppade tillbaks ner i avloppet så glömde han att ta med sig sitt vapen.

Så nu, varje gång jag spolar i toan så väntar jag med spänning på att Ariels pappa ska dyka upp för att hämta sitt vapen.
De skulle vara lite coolt. Det är inte alla som får träffa honom.

Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0