Tid är pengar.

Dessa senaste dagar har varit stressiga.
Igår beställde vi resa till cypern. Vi åker på måndag, dvs om 2 dagar.

Igår festade vi som fan på studenten.
M sov här, hon gick upp halv 7 och åkte till jobbet.
Hon kom hit efter jobbet och vi åkte och köpte saker vi behöver till Cypern.
Men vi har inte fixat pengar än. jobbigt.

Nu ska jag snart sova,
I mon ska jag jobba hela dagen.
måste hinna tvätta kläder, packa, köpa lite saker, växla pengar.

På Söndag ska jag jobba hela dagen
Sen fixa det sista för att kunna gå och lägga mig 6 på kvällen.

För kl 1 på natten på måndagen åker vi till arlanda.

Men det är mest synd om M
Vi kommer hem från cypern på tisdagen veckan efter.
Flyget landar halv 3. Sen tar det ca 3 timmar att köra hem. Så vi är hemma runt 6
Halv 7 ska M iväg och jobba.
JOBBIGT LÄGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0