Raggningstips

Eller raggningstips kanske är lite fel rubrik. Det här är mer ett tips hur man blir av med jobbiga killar som förföljer en.
 
Denna metod upptäckte jag i cypern.
Varje dag vi var ut så träffade vi samma killar, de glodde som fan och försökte saker..

Men en kväll när vi var påväg hem från nattklubben så köpte vi kebab och satt oss på en bänk.
När vi satt där å käkade så gick killarna förbi. Som vanligt så glodde de hela tiden de gick förbi.

Jag var så trött på detta så när de kollade tog jag en gigantic tugga av kebaben med mycket sås och tuggade med öppen mun så de kunde se hur allt geggades runt i käften. När de sen såg jävligt äcklade ut så tog jag det hela ett steg längre. Jag tuggade och sen lät all geggan rinna ut ur käften och ner på backen.

Efter de så kollade de inte på oss en enda gång när vi träffade dem.

Jag vet jag är fräsch. Jag förväntar mig en inbjudan till nobelmiddagen vilken sekund som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0