Intresseklubben antecknar.

Hej Ziingo får jag ställa några frågor om din piercing?
- visst, vad kul....

Var sitter den?
- Läppen

När gjorde du den?
- 2 veckor sen

Hur gjorde du den?
- Jag hittade ett piercingsmycke i fickan och en lortig nål på gatan och fick lust att pierca mig.

Gjorde det ont?
- Ja den tiden jag var vid medvetande gjorde det ont.

Läker de bra?
- nej pga av att jag använde en nål jag hittade på gatan så är det liiiite infekterat. Min underläpp är större än Skåne men så ska det kanske vara? Det kanske bara är ett tecken på att de läker?

Hur känns de att ha den i?
- Känns bra.

Kan du göra alla saker som förut eller hindrar den sdig från nått?
- Jag kan göra allt som vanligt utom att dricka, äta och prata. Vilket är ganska bra. Detta är en ganska bra bantningsmetod, jag kommer bli smal och fin eftersom jag inte kan äta förens om sex veckor.

Låter bra. Tack för svaren.
- Tack själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0