1 thing guys don't like

Jag har kommit till insikt om en grej killar inte gillar.

Här tjejer ska ni få höra.

Om man myser lite med en kille och märker att han vill.. ja..
Om man då säger att han är en pedofil och att han säkert ska lägga våldtäcktsdroger i ens glas och att han sen ska köra iväg en till "the rape- forest"* där han ska dränka en å sen använda den som en död människo barbie som han ska pumpa** varje natt. Då kan jag lova er att han inte kommer vara så sugen på en längre.

Tro mig, jag talar av erfarenhet.

* Rape- forest En skog dit pedofiler tar sina offer och tillsammans har sex med dem.
** Pumpa, Ha sex med på ett mycket ofint sätt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så du menar att du har varit så pass intim med en man som är så mkt äldre än dig att han skulle kunna kallas för pedofil?

Eller så är det din något annorlunda humor, att kalla folk för pedofiler.



Haha, underhållande

2008-06-17 @ 19:24:52
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0