Usch för detta människosläkte!

Människor som joggar på morgonen får mig att må dåligt.
När jag promenerade hem i morse (obs mycket ofrivillig promenad) så mötte jag en massa morgon mortionärer.
Har dom inget liv? dvs sover de inte till 13:00 på dagarna utan måste ut och springa kl 07:00 på morgonen?

Och om dom måste visa sig hurtiga kan dom inte göra de någonstans där jag slipper se dem? I en skog eller något. Inte mitt i stan så alla kan se.

När dom sen kollar på en med den där du-skulle-också-må-bra-av-att-jogga-på-morgonen-istället-för-att-gå-runt-med-gammalt-smink-och-käka-på-den-där-chokladbiten-som-kommer-göra-dina-feta-lår-ännu-fetare-blicken (ni vet den) så vill man bara ta fram motorsågen, kapa benen på dem och sen slå dem med deras egna ben och skrika "FÖRSÖK SPRING NU DÅ!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0