Tänk om.

6 stycken tänk om.

1. Tänk om jag kunde vara en sån människa som höll ordning omrkring sig. Då skulle jag slippa städa varannan dag.

2. Tänk om jag var morgon pigg. Vad mycket jag skulle hinna med och göra.

3. Tänk om jag skulle orka göra mig fin på morgonen. Då skulle kanske någon vänlig själ tycka att jag inte såg allt för hemsk ut.

4. Tänk om jag inte skulle gilla godis. Vad lätt de hade varit att inte gå upp i vikt då.

5. Tänk om jag skulle kunna spara pengar. då hade jag inte behövt vara skyldig min mor 3000 spänn just nu.

6. Tänk om jag skulle kunna lyfta mitt feta arsel från stolen. Då skulle jag kunna städa mitt rum istället för att sitta här å klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0