Tånagelkaka någon?

Jag hade en mycket konstig dröm i natt.
Min vän B var med i drömmen.

Jag drömde att jag och B hade en vän som vi låst fast i ett hus i skogen för hon såg lite konstig ut.
hon hade inga ögon där man skulle ha dem utan ett öga satt fast i munnen.
Hon höll liksom fast de med tänderna.

Hon var störd och en dag när vi gick dit så hade hon tagit sig loss från där vi kedjat fast henne.
Hon jagade oss genom skogen och skulle döda oss.
När hon fick tag på oss så tog hon fram varsin kaka som vi skulle käka.
Om vi gjorde de så skulle vi få överleva.

Vi tog en tugga av kakan och upptäckte att det var hårda saker i.
Det visade sig att hon ryckt av sig alla tånaglar och bakat in dem i kakan.

Drömmen slutade med att B käkade upp kakan och jag satt å spydde bredvid henne.

Mysig dröm va?

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nej men usch. Det læt inte speciellt trevligt:)

2008-07-03 @ 14:30:16
URL: http://rekvik.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas du får en fortsatt bra dag. :)

2008-07-03 @ 14:35:23
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0