Spöken.

Tror ni på spöken?

Jag börjar mer och mer göra det.
Speciellt efter jag upptäckt att jag har spöken i mitt hem.

Eller det är egentligen inte spöken utan svarta skuggor som springer över golvet. De liknar katter.
Jag har berättat för min vän om detta. Hon tror mig. Hon är den enda som tror mig.
Jag är valt att kalla dessa demonkatter. Det är ju vad de är.

Jag har alltid tänkt att dessa är ofarliga och bara finns runt mig för att försöka säga mig nånting.
Tills idag när jag och M slog upp demonkatter på google.

Demonkatter är tydligen demoner som är elaka. De dödar nämligen allt och alla som inkräktar på deras revir.
De ska tydligen kunna bli 2 meter långa/höga.
Mina demonkatter är visserligen små och jag tror inte att de är elaka.

Men ska jag vara ärlig så är jag kanske lite rädd.
Är det kanske därför jag sitter klarvaken just nu. Klockan börjar närma sig halv 3 och jag ska upp och jobba i morgon.
Dvs om jag vaknar i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0