Släkten är värst.

Idag ska jag med familjen till mors bror. Han fyller nämligen år.
Det är alltid jätte trevligt när släkten träffas.
Jag vet redan hur alla konversationer kommer gå.

Mamma: "Kunde du inte tagit några andra örhängen?" (handbojor passar tydligen inte)
Jag: "Aldrig"

Moster: "När ska du ta ur den där fula saken ur läppen då? Den är ju så äcklig"
Jag: "Aldrig"

Morfar: "När har du tänkt bli blond igen då? De var ju så fint."
Jag: "Aldrig"

Mormor: "Det var ett jätte fint linne du har där. Men du verkar ha glömt kjolen"
Jag: "DET ÄR EN KLÄNNING!!."

Ja, sen kommer jag sitta å vara sur resten av tiden tills vi åker hem.
Alltid lika trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0