Repliker från båten.

M - Ser jag naturlig ut?
Jag - Ja
Jag - Ser jag naturlig ut?
Båda garvar.

Jag och M gick runt och sa primus
vilket inte folk förstod utan trodde vi sa Grismus.

Vi snackar med utländsk.
Ms pappa kommer fram och säger "I don't like it"
Han vi snackar med blir förbannad, ms pappa fortsätter säga "I don't like it"
Vi gick därifrån.


En kille till m om hennes skadade ben "Du har skabb, du har ju för fan skabb!"
och "Du ser ut som en friterad råtta" eller något sånt.


S-killen - "Jag gillar dig som fan, jag vet att vi hör ihop. Det passar bara inte nu. Men jag vet att det kommer bli vi tillslut. Jag tänker ringa dig om nått år. Och jag tänker fortsätta ringa tills du svarar."

Den fördömda natten.. = Jag sov i sängen, utan täcke. M sov i saggsoffan med täcket. Jag använde en jacka och en handduk som täcke.
Morgonen när jag vaknade insåg jag att vi försovigt oss. jag slänger mig ner för sängen. Inser att benen är instuckna i ärmarna på jackan. Skriker och väcker M som förvirrat kollar upp och utbrister "Jag kan inte se!!!" Så duschar vi och går i väg till frukosten. Eftersom vi glömde tandkräm hemma så var det ungefär 24 timmar sen vi borstade tänderna när vi gick iväg till frukosten.
Vi var Sexiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0