Säljes.

Mhm.
Jag är fattig, fattigare, fattigast.
Jag äger 20 kr, jag behöver 500 spänn och jag är skyldig min moder 3000 riksdaler.

Något bra förslag hur man kan tjäna ihop lite pengar?
Det ska vara lagligt och inte allt för jobbigt.
Prostitution är alltså därför inget förslag.

Sälja något organ kanske? gå det fort? tjänar man pengar på de?
Vilket organ skulle jag isf kunna göra mig av med?

Vilket skulle de ens vilja ha, Min trasiga lever? Mina lungor fulla med tjära? mitt svarta sten hjärta?
Nej, det jag skulle tjäna mest på att sälja skulle nog vara hjärnan. Den är i fint skick, praktiskt taget oanvänd.

Hjärna säljes.
Jag säljer här med min hjärna. Den är så gott som ny. Fungerar delvis bra.
Den fungerar felfritt när det kommer till enkla saker men när det kommer till att göra smarta/viktiga beslut så krånglar den lite. Den har en tendes att lägga av eller att välja det beslutet som inte är det rätta och som du sedan kommer få ångra att du valde.
Pris: 500 spänn eller högstbjudande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0