Nyttigt

 
       Cypern                          Ockelbo                          London

Ja här har ni bildbeviset
När jag och M åker någonstans själva och blir tvingade att laga mat så ser det ut så här.
I Cypern var det pasta med dolmiosås, lite tomater och några oliver.
I Ockelbo var det Pasta och en hamburgare
I London var det tomatsoppa på burk.

Man kan säga att vi kan de här med matlagning och att vi håller oss till tallriksmodellen

Våran nästa resa blir en kryssning till Åland.
Fast vi har buffé att käka så kommer det väl sluta med att vi köper grillkorv och tar med oss så sitter vi i våran hytt och försöker grilla den med tändstickor.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

London grejjen ser spännande ut.

Läste ett tips i mormors allers



"När jag är i londin brukar jag alltid gå ut, gå en meter, hitta en hamburgerkedja, äta. Jag bli mätt varje gång.

//Märta i Varverstorp

2008-07-03 @ 00:57:16
URL: http://rebcca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0