Mhmmm

Idag har jag känt mig oerhört trevlig mot min syster..

Det började med att jag fick ont i piercingen när jag skrattade.
Min syster tyckte synd om mig.
Jag sa att de inte var nån fara för jag skulle ju vara med henne idag.
Hon tyckte inte synd om mig längre.

Sen när vi satt och käkade så pratade mor i telefon och sa
"Nej du kan behålla den Y behöver den nog inte"

Då sa Y
"Aha, hon pratar med morfar dom pratar om min cd-spelare"

Trevliga Ziingo sa då
"Nej hon pratar med doktorn, dom pratar om din hjärna. "

Efter att ha sagt de fick jag några mystiskt sura blickar från Y, och även från min mor.
Hon tycker nämligen att man ska vara snäll mot sina syskon.
Har ni hört nått så dumt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0