Hämnd.

Jag har fått min hämnd.

En liten sammanfattning om vad jag hämnades för.
En klass på min skola har fått för sig att hata mig för en sak jag inte gjort.
Och speciellt en tjej i den klassen hatar mig, det är hon som fått alla andra att hata mig.
Så varje gång jag gått förbi dom i skolan så har de sagt saker lagom högt så jag precis ska kunna höra.
De är saker som "Fan va ful hon är" "Fan va fula kläder" "fan va ful stil" "Fan vilka fula ben"
Ja ni fattar.
Varje gång jag gick förbi dom fick jag höra det. I ett helt år.
Det är inte så kul som man kan tro att varje dag få höra hur ful man är.

Men idag så kom två dom in på mitt cafe när jag jobbade, hon som verkligen hatar mig var en av dom.
Dom beställde kaffelatte.
Jag skulle göra dom och det stog ingen i närheten så jag kunde inte motstå.
Jag vet jag en hemsk människa.
Det var lågt och dumt gjort.
Men det kändes fan bra efteråt.

jag spottade i deras kaffe.

Jag förstår om tycker att jag är en elak människa.
Det var dumt gjort jag inser de själv. Men efter att få hört hur ful man är varje dag så kändes det rätt att göra de.

Vad tycker ni? är jag en hemsk människa?


Kommentarer
Postat av: Denise

gillar du allsång på skansen? :P

2008-07-08 @ 20:18:07
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag skulle nog ha gjort samma sak! Rätt åt dom!:)

2008-07-08 @ 20:18:44
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hallå.. Du har en grymt skoj blogg, ÄLSKAR att läsa den.. Kusin Malin tipsa mig.. :P Och nu är jag helt enkelt fast .. :D

2008-07-09 @ 21:51:27
URL: http://www.nogg.se/figurencass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0