Freaky.

Jag har märkt att jag kanske är liiiite för besatt av att döda folk med motorsåg.
Det börjar bli lite läskigt.
Jag lästa flera månaders gamla konversationer på msn där jag snackade om att döda/skada folk med motorsåg.

Bland annat detta har jag sagt.

"Du borde kapa av dina axlar med motorsåg och käka dom till lunch i morgon. Glöm icke att krydda mer koriander."
"Jag ska supa ner dig och våldgästa din rumpa med en motorsåg."
"Nej nu ska jag ut och kapa på stan, så ifall du hittar 25 högerfots stortår i din postlåda i morgon vet du vem det är ifrån"
"Men om du inte slutar prata om det där så kommer jag hem till dig, kapar av dig lilltån med en motorsåg och limmar fast den i pannan på dig"

Och allt detta hade jag sagt till en och samma person.

Vet nån något bra rehabiliteringscenter för personer besatta av att hota personer med att döda dom med motorsåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0