Fina flickor?

Okej det jag ska berätta för er nu kommer nog få er att inse att jag nog inte är en sån fin flicka.

När vi var på väg till Cypern så kom Y på att vi skulle ha en tävling.
Den som först kysser tre killar.

Jag garvade åt detta förslaget, "jag kommer inte ens kyssa tre killar på hela resan" sa jag.
Jag hade fel.

Under resan hade vi en liten dagbok med oss där vi dokumenterade det som hände.
Här ska ni få ett utdrag av vad som hände första kvällen där.

"Vi skulle ut och ta en drink. Snackade med Britter som bjöd med oss på en barrunda, en drink blev till två som blev till fem som blev till.. ja ni fattar.
Vi gick in i dimman. En av Engelsmännen fyllde år så han ville ha en av oss i present och försökte genom att dra repliken "You want to come back to mu hotel for a backrub?" Nej!.
Vi lämnade dom och tackade inte ens för drinkarna.
Vid kvällens slut hade *hemlig* tagit ledningen i tävlingen. kysste 2 och B hade satsat på herr finger. Det gör ingen till en vinnare. Bättre lycka nästa gång."

Sammanfattning:
Män är snusk
Vi var snusk
Alla är äckel innenst inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0