Blondiner me like...

Idag har jag spenderat dagen med att vara "trevlig" mot väteperoxidskallar.

Först på jobbet satt de några sådana vid ett bord.
När jag gick förbi frågade de vart vi hade en kapsylöppnare.
Jag sa att det fanns framme vid kassan.
Dom frågade om jag kunde hämta den.
Jag svarade att jag inte hade några ben.
Dom kollade förvirrat på mina ben.
Jag gick skrattande därifrån.

Sen var det nån invigning här i stan.
Massa fotbollslag gick förbi.
Dom gick runt i sina fotbollsuniformer
Alla utom ett tjejlag som hade fotbollströjan men tighta jeans till.
Patetiskt tyckte jag så när dom gick förbi och kollade på mig
visade jag långfingret för dom.
Elakt tyckte mig mor som stod bredvid och skämmdes.
Det bästa jag gjort på hela dagen tyckte jag och log.

Kommentarer
Postat av: Marielle

gillar du inte blondiner? va va va? ;)

2008-07-10 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0