London baby.

Min käraste syster bor ju i London sen en tid tillbaka.
Sen i September om man ska vara noga.
Och jag har sen dess hunnit åka dit och hälsa på henne 3 gånger,

Första gången i slutet av Oktober början av November. Då åkte jag helt själv och gissa om jag var rädd! Första gången jag flög själv och första gången jag var i London, Men det gick ju bra, på flygplatsen här i Sverige så ringde jag å snackade med Malin för att få lite stöd. La inte ens på förens personalen där sa till mig att man inte fick prata i telefon längre.
 
Andra gången jag var dit åkte jag med mamma, pappa och moster det var i början av December, då bodde vi på hotel (första gången bodde jag hos Yasmine)

tredje gången åkte jag med Malin och det var i början av Januari, Det var den roligaste gången! :D vi hade så himmla kul. Fast yasmine och emmas lägenhet var inte den fräschaste den här gången i var där, jag fick sova på en ganska läskig soffa och ena dagen vaknade jag av att det prasslade i påsarna vi hade liggande på golvet, i säkert 5 minuter satt jag bara och kollade och lyssnade.. men såg inget. Tillslut väckte jag min syster och berättade, hennes svar - Äh, det är säker bara en råtta.  ?!? bara en råtta tänkte jag! och väckte Malin så hon också skulle bli orolig, sen tog jag upp en vatten flaska och kastade på påsen och träffade råttan för den sprang iväg! Isabelle - råtta 1 - 0 ;)

Nu i februari kom min syster hem och hälsade på, pga av det var min födelsedag
Och i Mars kommer hon hem i gen för att hälsa på

Anledningen till att jag berättar detta är för att jag snart ska boka resa igen för i mitten av April ska jag dit igen :) Och Malin ska kanske med ifall hon hade råd :) Men den här gången kanske vi slipper råttor för min syster har bytt lägenhet och jag slipper äckel soffan också :D

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0