Konversation med en kille yesterday@krogen

Jag var ut på krogen med min kära vän i går
Vi var lite småfulla och hade trevligt, jag satt mig och snackade med en kille som till en början verkade trevlig.

Vi snackade lite om var vi kom ifrån och sånna vanliga artighetsfrågor man alltid börjar med att prata om när man snackar med en främling.
Efter ett tag så frågade jag honom vilken anledning killar har för att gå ut på krogen..

Hans svar - För det är så himmla lätt att få med sig en tjej hem.
Jag - är det bara därför?
Han  - Ja de är ju hur enkelt som helst. och idag så ska du med mig hem.
Jag - haha jag tror inte de.
Han - Jo vänta bara. Tror du att du kommer få något bättre erbjudande eller?
Mitt svar.. jag böjde mig mot honom som i att jag skulle kyssa honom, när jag nästan var framme vid hans läppar, så istället för att kyssa honom hällde jag ut halva min cider på hans braller, reste mig och gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0