En liten fundering..

Nu ska ni få läsa en sak en kille sa till mig en gång på en fest.. :S

Han - Vet du vad?

Jag - Vad?

Han - Jag vill att du följer med mig hem i kväll.

Jag - Tyvärr så kan jag inte det. jag måste hem.

Han - Men du måste följa med mig.

Jag - Öh? måste?

Han - Ja du måste, jag är kåt och du är snygg.

Jag - Tyvärr..

Han - då tänker jag åka hem själv i kväll, runka och tänka på dig;) Kan du inte följa med mig på toa iaf så jag kan få se dig naken så jag har något mer att tänka på? ;)

Jag fick inte fram något att säga utan stod där med en förvånad/äcklad min och sen gick därifrån.

?!?
Nu undrar jag..
Varför säger folk sånna saker till mig? Och trodde han att jag ville att han skulle tänka på mig när han "hade trevligt"?

MÄN ÄR ÄCKEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0