Pappa, pappa.

Igår ringde jag min far och bad honom komma förbi med lite grejer till mig för jag skulle sova hos herr påg.
Jag sa åt honom att ta med tandborste, ansiktstvätt och ett par underkläder.

Jag tror inte att min pappa riktigt förstod vad jag ville ha eller så var han bara väldigt dum i huvudet igår.
Jag sa en ansiktstvätt, jag fick ett schampoo. Jag sa en tandborste, jag menade såklart min egen. Och jag sa underkläder. Men de pappa gjorde tror jag var avsiktligt. Han tog nämligen med de fulaste underkläderna han kunde hitta.
Min pappa tänkte nog att han var smart där. "Nu ska hon få. Inte ska hon ha snygga underkläder på sig när hon ska sova borta hos pojkar. jag ge henne dessa med pingviner på."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0