On la party.

På festen träffade jag en kille från min skola.
Han och jag kom inte riktigt överrens.
Vi satt och sa elaka saker tillvarandra hela tiden. Och när han gick ut å rökte smög jag efter och smeta in snö i hela ansiktet på han.
Efter ett tag på festen så hamnade vi bredvid varann i soffan.
Vi började snacka vänligt med varann till vi insåg vem vi snackade med.
Han - Va? Vad fan gör vi? Vi kan inte vara snälla heller
Jag - Manshora
Han - Fjortis.
Jag gick.

När vi stod ute sen skulle han hämnas på mitt lilla snöbolls trick i hans ansikte så jag tog tag i mig och skulle slänga er mig i snön. Jag fick panik, tänk liksom vad söt jag skulle vara nä jag reser mig och hela mitt ansikte ligger kvar i snön.
Min fru, Malin förstår mig och får pågen att släppa mig.
Hur? Jo genom att säga att jag ha diabetes eller något sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0