Lördagen.

Under alkohol påverkan så antar jag mig själv vara någon sorts fräslare. Gud till och med ibland.
I helgen på krogen och även på förfesten gick jag runt och spred det gudomliga budskapet. Detta är en mycket ful ovana jag har när jag är packad.
Jag stod i trappen upp till krogen och hojtade till alla som gick förbi att "Gud finns för dig" "Gud älskar alla människor" "Acceptera jesus i ditt liv." Och så vidare. Detta uppskattades inte av alla.
För de som trodde att jag drev läste jag även upp några rader ur bibeln för. (Nej jag sa verkligen inte rätt men vad fan vet dom om de)

När folk sen bad mig att läsa upp de tio budorden slutade folk tro att jag var kristen. Jag började med att sluddra fram Du skall icke dricka. samtidigt som jag ramlade omkull

Det var nog ungefär där det sket sig.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Höhö.

Man ska inte supa i advänt.

Man ska sitta stilla i kyrkbänken och sjunga psalmer.

2008-12-02 @ 16:31:02
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Advent*

2008-12-02 @ 16:31:18
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0