Fest.

I helgen var jag på en fest en bit bort från där jag bor.
Och jag säger bara, aldrig mer!
De var folk som hade däckat i trapphuset när vi kom. Klockan 10.
Några gick runt med kniv och trodde de va coola.
Några rökte tydligen lite olagliga saker.

Jag satt och snackade med en kille, vi snackade om piercingar.
Han berättade att han hade en "down stairs". Jag frågade vart den satt.
Och vad gör killen? Drar fram den och visar.
Jag menade liksom berätta.
Den där killen satt sen hela kvällen och flörtade med mig.
Så fort jag kollade så delade han pekfringret och långfingret framför munnen och slickade.

De känndes skönt att få åka därifrån kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0