Elak.

Idag har jag nog vart elakare än någonsin. Och helt utan anledning också.

Jag - Jag visste inte att hon var din syster
Han - Vadårå?
Jag - Ni är inte lika.
En annan - För att hon är dryg och inte han eller?
Jag - Nej, för att hon är söt. De är inte han.
Han såg inte så överdrivet glad ut efter att jag sa de.

I morgon ska radion komma och intervjua oss i skolan.

Lärare - Du ska få snacka med radion.
Jag - Aldrig i livet. Jag tänker stå helt tyst.
Lärare - Kan du de?
Jag - Men ja.
Lärare - Men om han frågar något då?
Jag - Ja i fall du tvingar mig att vara med så tänker jag säga att du slår oss elever om vi inte jobbar bra.
Lärare - De har du inga bevis för
Jag - De är väl bara slå sig själv med ett skärp och sen visa upp de blåmärkena.
Så nu slipper jag vara med i radion.

Kommentarer
Postat av: Marie

ja o ist tvingade ni mig att snacka :P

mkt snällt ;P

2008-12-15 @ 21:25:21
URL: http://hallonmumms.bloggagratis.se
Postat av: Ziingo

Haha. Ja men du klarade de ju bra. Jag hade bara svurit eller sagt nå dumt i radion :D

2008-12-15 @ 23:18:09
URL: http://ziingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0