Dela med mig av lyckan.

Jag har insett att om jag har det jobbigt så att jag till exempel inte får sovmorgon en dag då tycker jag att ingen annan fötjänar det heller.
Varje dag jag måste gå upp tidigt så skickar jag antingen ett sms eller ringer och väcker alla vännerna och klagar på att det är tidigt på morgonen.
Eller ifall jag gör något jobbigt så skriver jag det i ett sms till någon.
Det känns mycket lättare att klara av jobbiga saker om man har någon som vet om det och som tycker att man synd om en för att man har det så jobbigt.

Idag till exempel skrev jag sms till en när jag vaknade. Jag tyckte nämligen synd om mig som vart tvingad till att gå upp strax efter midnatt.
Svaret jag fick på de smset var inte exakt de jag ville ha.
"Håll käften, jag har varit vaken sedan nio. De är två timmar sedan, de är inte de minsta synd om dig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0