Smileee.

Som jag misstänkte så vart jag inte överdrivet bra på skolfotot.
Jag var inte beredd på att hon tog och jag satt i en konstig ringaren i nottredam pose.

När vi sen tog dom enskilda korten så var jag förbannad över att de andra blev så fult så jag såg sur ut.
Först tog hon ett kort. De blev tydligen inte så bra så hon tog ett till.
När de inte heller blev bra så tröttnade jag.

Jag - Vad? Måste du ta ett nytt?
Hon - Ja de blev nå konstigt.
Jag - (reser mig från stolen och börjar gå därifrån) Vad menar du? Är jag för ful för dina dumma bilder?
Hon - Nej de är nått konstigt med bilden bara.
Jag - Du menar att jag är för ful. Att jag blev ful på bilden
Hon - Nej verkligen inte. De är nå konstigt med din tröja.........

Resten hörde jag inte för jag hade gått därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0