Smart.

Min första vecka har varit så där lagom seriös.
Vi har ingen lektion på morgonen på fredag utan börjar först runt 11 och har då bara idrott och sen matte.
Och eftersom jag är lat och inte orkar gå på fredag bara för två lektioner så försökte jag övertala mina klasskamrater att skolka från dom lektionerna.
Men lyckligtvis sa våran lärare att vi inte behövde komma på fredag.
Bra inställning till första veckan jag har.
Började med att skolka på måndagen och försöker få hela klassen att skolka på fredagen.

Senare idag gick jag och snackade med min matte lärare. Jag vill nämligen jobba hemma ist för att behöva gå på lektionerna. Jag förberedde mina bästa argument till varför alla ska behöva gå på lektionen utom jag som ska få ha mina egna regler.
Konstigt nog gick han med på att jag ska få jobba hemma utan att jag behövde tjata de mista.
Trevlig tomte de där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0