Samtal med lärare.


Lärare -
Kul att börja skolan nu igen?
Jag - Nej. Det finns inget kul med att skolan har börjat!
Lärare - Varför inte?
Jag - Nej alla hetingar slutade ju. Nu finns det inga heta pågar på skolan. Vad ska vi nu göra på dagarna när det inte finns nån att spana på? :S
Lärare - Ja vad sägs om att prova att plugga?
Jag - *kollar fundersamt på honom* Plugga? Vad är plugga?
Lärare - Ja du borde kanske testa att lära dig någonting.
Jag - Nu förstår jag inte vad du menar.

Så. Ännu en lärare som inte gillar min inställning. Bockat av ganska många på listan men de finns fortfarande några få som tror att de finns hopp för mig. Men Inte länge till kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0