Min senaste halvtimme.

Jag och M cyklar hem från en vän. På vägen klagar jag över att filmen vi såg sög och att allt annat också suger.
M svänger av mot sig och jag cyklar vidare.
Inser att min ena hörlur till mp3 inte funkar och svär högt över att jag måste investera i nya. Kommer hem ställer cykeln i stället.
Klampar in genom dörren, slänger väskan på golvet och går i till köket.
Inser att jag är hungrig, gör två gigantiska mackor med ungefär en dm högt lager med ost på.
Går till mitt rum, käkar mackorna, sätter mig vid datorn och börjar skriva det här. Inser att jag fortfarande är hungrig men att klockan är kvart över 3 så jag borde sova.

Ja de var allt som hänt i mitt liv den senaste halvtimmen.
Kanske inte allt för intressant nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0