mhm.

Klockan är 02:30. Jag kom ihåg mitt lösenord. Jag mår alltså bra.
Oj jag råkade somna lite grann,

En liten nattlig konversation mellan mig och mor.

Mor - Jaha de passar att komma hem nu
Jag - Låt mig va!
Mor - Vart har du vart hela natten?
Jag - Jag har vart patetisk låt mig va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mor - Hm.....

Jag mår otroligt bra, Och de ska bli otroligt kul att man ska leka nått paintball liknande med skolan i mon
Och Hm .. Om jag bara kunde lära mig mitt mobilnummer utantill. De skulle vara bra att lära sig att det börjar med 076 inte 073!!

STUPID!

Ifall någon har nått tips på hur man låtsas att man inte har ett hjärta av sten så sskulle jag gärna vilja veta de.
Godnatt. Adjö. Farväl. Sovgott. Jag vill dö!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0