Klantarsel.

Jag borde lära mig att sluta skämma ut mig på jobbet.

Idag på jobbet skulle jag dammsuga under en låda som stod på golvet.
En som jag jobbar med stod alldeles bredvid och jag bad henne att hålla upp lådan så jag kunde dammsuga under.
Men jag sa det visst på ett sätt så killarna som stod framme vid kassan började garva.
"Asså kan du hålla den uppe så jag kan suga."

Jag insåg först inte att de kanske lät lite.. ja..
Men när killen i kassan skrattade och sa.
"Jag kan hålla den uppe för dig om du vill göra de. ;)"
Då insåg jag vad jag hade sagt.

Jag gick lite generad därifrån och ställde mig och funderade på självmordstekniker.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha.. SÅ bäst !

2008-08-18 @ 12:46:53
URL: http://www.nogg.se/figurencass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0