Jahapp

Snart börjar skolan igen för mig.

Tillbaka till ett.. ja.. man kan nästan kalla de ett helvete.

Man spenderar ca 6 timmar varje vardag där. Med inkompetenta lärare som för de första inte hinner med att hjälpa alla elever för att de är alldeles för sega i skallen och som för de andra hjälper sina favorit elever först.
Och eftersom jag ligger på nästan varenda lärares hatlista så gissa hur mycket hjälp jag får.

Och som om att inte de är nog så får man lov att umgås med kompletta idioter till klasskamrater som vissa av dom tydligen bestämt sig för att hata en för att de inte ville lära känna en i början och bara antog att man var en högljud väteperoxid fjortis.

Visst allting är inte hemsk. Vissa klasskamrater gillar jag.
Men när jag tänker på att skolan börjar igen vill jag bara sätta mig i ett rum med betongväggar,
slå skallen mot väggen tills jag självmant lobotomerat mig.
Så lockande känns det att gå tillbaka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0