Hur gamla är vi?

Jag bara undrar hur gamla killarna i en viss klass i skolan är.
Dom går i trean. Dom ska alltså ta studenten i år, bli vuxna och skaffa ett jobb.
Men jag tror fan dom är 13 år gamla.

Det är nämligen så att en kille i den klassen, vi kan kalla honom Bert. Bert är intresserad av min kompis.
Hans klasskompisar har fått reda på de och de tycker dom visst är otroligt roligt.
För så fort dom går förbi oss så ropar någon av dem saker som
"Kolla Bert där är din tjej" "Få inte stånd nu Bert men där är hon"

Jag menar.. vem gör sådär när man är 18 år?!
Dom är ungefär på samma nivå som dom där småttingarna som börjat ettan nu.
Och med tanke på att dom är ganska mycket äldre än småttingarna så tycker man ju att dom borde ha vuxigt upp lite.. Men icke.

Jag tycker synd om Bert, dels för att man märker att han tycker det är pinsamt, men mest för att han inte vet om att när han färgade håret blondt blev det gult och att den gula färgen matchar hans hud och gör så att han ser skallig ut på ett inte så bra sätt.

Stackars Bert.


Kommentarer
Postat av: marre bläckfish

HAHA! matchar hans hud :D det gören fan! hoppas han inte går in och kollar din blogg bara ^^

2008-08-26 @ 20:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0