Geni pris tack!

Jag har insett att jag nog förtjänar ett geni pris!

I sommras var jag till Valbo med M till hennes vänner.
Vi var där och festade och efter ett tag när vi var ganska så rejält packade fick jag och M för oss att vi ensamma skulle cykla runt lite i en stad vi aldrig vart i förut.

Eftersom de var mörkt, vi var packade och inte hittade så insåg vi att vi inte skulle kunna hitta tillbaka. Så smart som man är så tog man upp kameran och tog kort på skylten som visar vad gatan heter. Så vi enkelt skulle kunna komma ihåg vart vi skulle.


Det var en ganska bra ide insåg jag när vi skulle hem
För innan vi kollade vad gatan hette vi skulle till så gick vi runt och trodde att vi skulle till Strandvaskargatan, fast vi egentligen skulle till Stiftelsevägen.

Se, jag är ett geni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0