Elakt.

Här kommer beviset på att jag kanske är lite elak.
Och om nu den jag sa de till mot förmodan skulle läsa det så.. gå och häng dig :)

Jag fick reda på en sak som gjorde mig lite sur. Eller sur är inte rätt ord. Besviken passar mer in.
Det var en kille som gjorde en rätt taskig sak. Hm faktiskt exakt samma taskiga sak som han gjorde för inte så länge sedan.
(Får väl skylla mig själv om jag blir ledsen när jag visste att pågen i fråga är en idiot)

När han berättade det som gjorde mig besviken så sa jag några inte så snälla saker.
Jag började med att säga.
"Ha så kul med tjejen, hoppas kondomen går sönder, att hon blir med barn och att ungen ärver ditt höga hårfäste!"
Vilket kanske inte var så elakt ändå, det var ju bara sanningen med tanke på att hans hårfäste faktiskt börjar någonstan i bakskallen och gör att hans panna ser gigantisk ut.

Men sen sa jag
"En tanke slog mig. Tänk vad bra om du skulle dö ut precis som dinosaurierna. Då skulle vi ännu en gång bli av med vårt största köttätande kräk."

Kanske är lite elakt att säga så eller vad tycker ni?
Jag ångrar ialla fall inte att jag sa de. De känns fortfarande bara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0