Cheesus.

Jag har de senaste dagarna insett att jag vart och fortfarande är en bitterfitta.
Jag har vart sur på allt och alla.
Och de är inte ens den tiden på månaden så att säga.

Jag kommer in i köket och ser att nån ätit upp det sista äpplet och får ett utbrott.
Jag muttrar högt för mig själv, slänger igen dörrar och går bitter tillbaka till mitt rum och svär för mig själv.

Mamma frågar mig vad jag ska göra efter jag gått ur skolan.
Jag svarar artigt med ett. "Skit i de du. De ska inte du bry dig i!!"

Jag läste även igenom mina senaste inlägg och inser att dom också visar min bitterhet ganska bra.
Nu undrar jag bara vad de är som gjort mig så bitter.
Var gick de snett? Borde ta reda på de så ni slipper läsa mina bittra och inte så intressanta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0