Apu.

På måndag är början på en fem veckors lång praktik för min del.
Jag ska vara på en affärs charkavdelning.

Idag var jag dit och fick veta vilka tider och sånt jag ska vara där.
Jag mötte då min gamla handledare som jag hade förra gången jag var där.
Vi hade en mycket trevlig konversation.

Han - Nejmen va fan inte du.
Jag - Har inte du gått i pension än? (han är ca 35 år gammal)
Han - Nej men jag ska faktiskt sluta
Jag - Fy fan va skönt så slipper man dig iaf.
Han - Det var när jag hörde att du skulle vara här som jag sa upp mig.
Jag&han - hahahaha
Han - De var trevligt att se dig.

Alltid lika trevligt att träffa gamla handledare. Och ja han är den handledare som jag gillat mest. Han hade iaf humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0