Titta, jag blöder.

Titta, jag blöder.

Härmed är ni vittnen till en olycka.

Detta hände..

Jag är tvingad att raka benen eftersom vi ska bada med klassen i mon. Då kanske ni tänker .. hon skar sig när hon rakade benen?

Fel!
Jag försökte slita upp förpackningen till rakhyveln när det sved till på mitt finger, men jag tänkte inte på det, utan gick och hämtade en sax å klippa upp förpackningen med då upptäckte jag att min hand badade i sitt eget blod.
Och det på bilden är bara en bråkdel av blodet.

Så nu sitter jag här, med orakade ben och ett uppsnittat finger som vägrar sluta blöda och undrar om det är rätt att rakhyvels förpackningarna ska vara livsfarliga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0