Snabba pengar fort?

Jag är lite pank just nu och de är ju aldrig så roligt.

Skulle behöva lite pengar snabbt. Vad är bästa sättet?

Funderade på att kanske sälja mig själv på gatan en kväll? Det är ju inte så kul, kan vara farligt med tanke på sjukdommar men det drar ju in pengar.
Funderade på att sälja falska Backstreet Boys autografer utanför särskolor? Kan kanske vara mycket lönsamt?
Och funderade på att råna en bank? Eller ja råna och råna, jag tänkte våldsamt göra ett uttag på nån miljon för att göra livet lite lättare och lite enklare.

Vad låter bäst?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du har en jätterolig blogg! Speciellt det här inlägget. Jag skrattar ihjäl mig.
Men jag röstar på sälj dej på stan. Det skulle jag gjoirt.

2008-04-30 @ 15:57:31
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0