Sista april.

Nu så här veckan innan sista april låter det så här på alla små tonårstjejers läppar

Vad ska man göra på sista april?!?

Just nu känns det himmla bra att vara förbi den perioden av livet.
Jag känner bara..

Tack för att jag slipper stå utanför något ruttet McDonalds i kort kort kjol som knappt täcker halv rumpan, så urringat vitt linne så man kan se den svarta 65AA bh:n under och hälla i mig stulen Absolut blandat med xider mixat med öl utspätt med bananlikör och Punch samtidigt som jag försöker imponera på någon omogen kille som jag egentligen inte alls är särskilt förjust i men vad det spelar ingen roll för det viktiga är att få alla killars uppmärkamhet annars kan man lika gärna gå och .

Nej på sista april ska jag sitta i min gungstol och virka.

Måste bara tjacka en gungstol först. Och virkstickor. Och garn. Och en virkbok.

Äh vad fan! Lika bra att gå och köpa en flaska baccardi. Vi ses utanför McDonalds.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0