Överkänslig?

Dagen började förjävligt!

Jag vaknade, fixade håret, målade dit ansiktet och tog på mig mina jobbkläder.
När jag sen såg mig i spegeln började jag nästan gråta. Jag var så ful!!
Min jobb skjorta är av mans modell så den satt fult så in i..! Och resten var inge bra de heller..

Men jag hittade en lösning, lösningen heter 10 cm klackar. Med dom på kände jag mig genast lite mindre ful, (jag tänkte ifall jag hade dom på så skulle jag ju bli en bit över 180cm så då skulle folk tänka "fan va onormalt lång hon är" ist för "fan va onormalt jävla ful hon är". Jag vet ibland är jag smart!)

När jag sen kom in i köket satt mor där och käkade frukost.

Hon - nejmen.

Jag - vad?! >_<

Hon - vad ovanligt fin du var idag.

Jag började nästan gråta igen, min mor vet precis vad man behöver höra.

När jag sen kom till jobbet så såg jag att hon jag vill jobba med faktiskt jobbade, och ja, jag började nästan gråta igen.
 
(lite överkänslig just nu kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0